Wpisy

  • poniedziałek, 19 sierpnia 2013
    • CUKRZYCA TYPU 2, WĘGLOWODANY PROSTE, CUKIER, NOWOTWÓR. RAK TRZUSTKI. INDEKS GLIKEMICZNY, IG DLA WINA. PROFILAKTYKA. SENIOR.

      _________________________________________________________________________________________________

      WINO. ALKOHOL. ♥♥♥♥♥


      BH.247.

      MOTTO: WINO  PÓŁWYTRAWNE  I  WYTRAWNE, BIAŁE  ORAZ  CZERWONE, JEST  DOZWOLONE. *****


      Z  WINEM,  Z  PUNKTU  DZIAŁANIA  ALKOHOLU  JEST  PODOBNIE,  JAK  Z  PIWEM:

      Tzn. też na 24 h poraża. Odtoksycznienie następuje w sposób taki jak po spożyciu piwa. Z winem jednak masz oto tak: beczki w których przechowuje się wino, wcześniej tzn. przed napełnieniem beczki winem, wypełnia się kwasem np. siarkowym lub inną substancją silnie bakteriobójczą, celem nasączenia drewna beczki, aby nie rozwijały się w nim bakterie. Powoduje to zwyczajnie sytuację, pogarszającą toksyczność wina w stosunku do piwa, które jest mniej toksyczne.


      TYGODNIK  TELE  TYDZIEŃ  NR  42,  Z  DNIA  18.10.2010.  STRONA  41,  PISZE:

      Cyt. Wino nie zawsze smakuje tak samo. Okazało się, że producenci win poprawiają je sztucznymi aromatami i barwnikami, w butelkach pływają dębowe wiórki, które mają wskazywać na leżakowanie win w beczkach. Dodawane są też drożdże, żelatyna, mleko w proszku. Etykiety na butelkach nie zdradzają prawie niczego. Można dojść do wniosku, że wino, które pijemy nabiera smaku goryczy. (koniec cytatu) 

       

      PUENTA:
      Poznasz po sobie, że po wypiciu większej ilości wina, masz cięższą głowę i wolniej trzeźwiejesz niż, po wypiciu większej ilości piwa. Te fenomenalne wartości wina, przekładają się na większe konta bankowe właścicieli winnic. Ja wolę zjeść świeże winogrona i napić się czystej wódki, bo wtedy bilans strat dla organizmu jest najmniejszy. Odnośnie konsumpcji to ostatnie słowo, co oczywiste należy zawsze do naszego lekarza rodzinnego.

       

      PAMIETAJ  JEDNAK, ŻE  PRZY  PROBLEMACH  Z  ODŻYWIANIEM,  PRZY  ZWALCZANIU  WSZELKICH  CHORÓB / OTYŁOŚCI,  RÓWNIEŻ  CUKRZYCY  TYPU  2:

      Niezmiernie pomocne są tabele z produktami odpowiednio prozdrowotnie, odchudzająco sklasyfikowanymi wg tzw. INDEKSU  ŻYWIENIOWEGO  TJ. IŻ  PRODUKTU. Skuteczne i warto. Należy również wykluczyć ze swojego jadłospisu tzw. WYSOKIE  WĘGLOWODANY  TJ. OD  26.01% WZROSTU, niezdrowe dla człowieka. *****

       

      KOD  7  TJ.  BIAŁKA,  TŁUSZCZE,  WĘGLOWODANY,  WITAMINY,  SKŁADNIKI  MINERALNE,  BŁONNIK,  WODA:

      Wymienione substancje są niezbędne do tego, by nasz organizm funkcjonował prawidłowo, komórki odpowiednio się tworzyły i regenerowały, w przeciwnym bowiem razie nowo powstające, są coraz gorszej jakości, w wyniku czego dochodzi najpierw do dolegliwości, następnie do rozlicznych chorób, szybkiej starości, aż w końcu do przedwczesnej śmierci. Długość życia komórek jest zróżnicowana np. leukocyty (białe krwinki) żyją około 10 dni, niektóre kubki smakowe na języku tylko kilka godzin, komórki mięśni kilka miesięcy, a komórki kości żyją aż 7-8 lat. W naszym organizmie następuje ciągły proces odnawiania się, czyli odbudowy. Aby mógł on przebiegać racjonalnie, musi być dostarczony materiał do budowy tychże komórek. Materiałem są oczywiście związki pokarmowe i składniki odżywcze, pozyskiwane przez nasz organizm wraz ze zjadanym pożywieniem.

       

      CHLEB  TYPU  KR-IRL,  JEST  W  CHWILI  OBECNEJ  NAJBARDZIEJ  WARTOŚCIOWYM  PRODUKTEM  ŻYWIENIOWYM  DLA  CZŁOWIEKA  NA  PLANECIE  ZIEMIA:

      80% Energii (niskie węglowodany), antyotyłościowy (bardzo syci), antycukrzycowy (poziom cukru do 26% wzrostu). W całych swoich dziejach ludzkość (7 mld), nie stworzyła dotąd tak wartościowego i biologicznie wzorcowego produktu żywieniowego.


      W  ODŻYWIANIU  PODSTAWOWYM  ZAŁOŻENIEM  JEST  TO  CO  JEMY,  A  NIE  O  KTÓREJ  GODZINIE  I  W  JAKICH  PORCJACH:

      Organizm zakodowany jest genetycznie tak, aby oddziaływać na spożyty produkt żywnościowy adekwatnie co do składu tego produktu i wobec którego poszczególne narządy organizmu wykonują; zaprogramowane ewolucyjnym życiem na Ziemi reakcje (wyuczone przez miliony lat). Nieistotnym czynnikiem jest godzina, a pomniejszym ilość spożywanego pokarmu: liczy się zawsze skład pierwiastkowy „produktu” zjedzonego przez człowieka. Wszystkie czynniki inne niż skład mają znaczenia drugorzędne i można je nawet wstępnie pominąć. P. S. Pora spożywania posiłków nie jest istotna, a ich objętość powinna być uzależniona od indywidualnych potrzeb organizmu.

       

      KONKLUZJA  FINALNA:

      Ilość żywności należy bezwzględnie dostosować do trybu życia, czyli zapotrzebowania energetycznego własnego organizmu. Najistotniejszym stabilizatorem wyrównywania braków energii u człowieka jest bez wątpienia tzw. CHLEB  TYPU  KR-IRL. Wskazana jest także zasadotwórcza cytryna ok. 2,5-4 sztuk / 24h. Sok z cytryny neutralizuje kwasowość soków trawiennych pustego żołądka zmniejszając łaknienie.

       

      R E F L E K S J A:

      INDEKS  ŻYWIENIOWY, a; INDEKS  GLIKEMICZNY, to dwa różne spojrzenia na realia przyrodnicze. ; to identyfikacja ewolucyjnych dokonań przyrody, czyli sfera faktów. IG; to wirtualne poglądy, dezinformacja, obłuda i biznes.

       

      ZOBACZ  TAKŻE; CUKRZYCA  TYPU  2, WG: IRL KRAKÓW. 

      Książka, pt. PORADNIK  ŻYWIENIOWY  CZŁOWIEKA  W  XXI  WIEKU. *****

      Wydanie (3): zaktualizowane i uzupełnione. 

      Skrót adresu strony w Internecie: INSTYTUTIRL.

      ADRES: http://www.instytutirl.com.pl/

       

      BH.247.

      ENGLISH  VERSION: http://www.instytutirl.com.pl/index9.php

       

      _________________________________________________________________________________________________

      Szczegóły wpisu

      Komentarze:
      (0)
      Tagi:
      Autor(ka):
      milenasosna
      Czas publikacji:
      poniedziałek, 19 sierpnia 2013 14:01
  • niedziela, 04 sierpnia 2013
    • KALORIA, FUNKCJE ŻYCIOWE, 1000 KALORII. OTYŁOŚĆ. GLUTEN, ZIARNA ZBÓŻ, NIETOLERANCJA. RAK TRZUSTKI, DIETA, SPORT. REHABILITACJA.

      _________________________________________________________________________________________________

      CUKRZYCA  TYPU  2. RZECZYWISTOŚĆ. ♥♥♥♥♥


      50.TEMAT.

      MOTTO:  WW  TJ. WYMIENNIKI  WĘGLOWODANOWE, WYŁĄCZNIE  JAKO  NISKIE  WĘGLOWODANY. *****


      WW  MUSZĄ  UWZGLĘDNIAĆ  JAKOŚĆ  WĘGLOWODANÓW, TO  PODSTAWA.


      PODPOWIEDŹ:
      Na śniadanie zalecane są;  5 WW.  Stanowi to ok. 100 gram ciemnego chleba, lub 5 sztuk gotowanych ziemniaków tj. ok. 400 gram, tychże ziemniaków.

       

      OCZYWIŚCIE  1  WW  TO  10  GRAM  WĘGLOWODANÓW  PRZYSWAJALNYCH:

      Ja pomagam mojemu lekarzowi i dostosowałam te wymienniki do tabel z tzw. NISKIMI  WĘGLOWODANAMI. Są to węglowodany, które po spożyciu podnoszą poziom cukru we krwi, w kategoriach dozwolonych, takie jak np. banan IŻ=20%, CHLEB  TYPU  KR-IRL; IŻ=2,6%, kasza, ryż, winogrona IŻ=12% i inne sklasyfikowane wg tzw. INDEKSU  ŻYWIENIOWEGO  TJ. IŻ  PRODUKTU.

       

      UZYSKAŁAM  WYRAŹNĄ  STABILIZACJĘ  POZIOMU  CUKRU  PO  SPOŻYCIU:   

      100 gram ciemnego chleba podnosi niestety poziom cukru o ok. 40% wzrostu, czyli wysoko. 400 gram ziemniaków gotowanych podnosi poziom cukru do 20% wzrostu, czyli nisko. Ryż podnosi ok. 18%, a banan 20%. Chleb pszenno-żytni o ok. 74% wzrostu tj. tak bardzo wysoko jak czysta glukoza, istny horror. Przykłady te wyraźnie pokazują, jak ogromne są różnice wzrostu poziomu cukru we krwi po spożyciu węglowodanów, nie uwzględnione w tabelach z ww.

       

      DLACZEGO  LUDZIE  O  TYM  NIE  WIEDZĄ  I  MĘCZĄ  SIĘ,  NIE  MOGĄC  OPANOWAĆ  POZIOMU  CUKRU?!

       

      OSOBY,  KTÓRE  BĘDĄ  SIĘ  OPIERAŁY  WYŁĄCZNIE  NA  PRZELICZANIU  WW:  

      Tj. wymienników węglowodanowych, i w swoim żywieniu będą brały pod uwagę wyłącznie ilość, nie patrząc na jakość, powtórzę na jakość tychże ww, a więc nie będą wiedziały jak wysoko podnosi się poziom cukru po spożyciu poszczególnych produktów, to szalejące cukry będą u Nich zawsze i na zawsze, z wiadomymi  konsekwencjami.

       

      NALEŻY  UREGULOWAĆ  POZIOM  CUKRU  PO  SPOŻYCIU,  DO  POZIOMU  NISKIEGO:

      Czyli zalecanego, w miarę stabilnego, a wtedy nasz lekarz będzie miał łatwiejsze zadanie. Dopasuj swoje ww do tabel z tzw. NISKIMI  WĘGLOWODANAMI  TJ. DO  26%  WZROSTU, a zobaczysz ogromną różnicę i wyraźną stabilizację, poziomu cukru. Jednak po przeczytaniu i przemyśleniu tekstu poziom cukru nie zacznie się stabilizować. Dopiero wówczas, gdy wprowadzisz korekty w swoim jadłospisie, a więc zwyczajnie zamienisz produkty zjadane dotychczas w cukrzycy, zaobserwujesz stabilizację i polepszenie stanu zdrowia.

       

      DOSTOSOWANIE  SIĘ  DO  TABEL  ZALECANE  I  DOZWOLONE  POZWALA  W  2-3  DNI  USTABILIZOWAĆ  POZIOM  CUKRU  WE  KRWI  (MAX. 30  DNI):

      I nie jest to trudne. Pamiętajmy, że poziom cukru we krwi nie podnosi ani powietrze, ani woda mineralna, lecz zjadane węglowodany.

       

      WYSTARCZY  ZAPOZNAĆ  SIĘ  Z  TREŚCIĄ  PUBLIKACJI:

      Książka; pt. PORADNIK  ŻYWIENIOWY  CZŁOWIEKA  W  XXI  WIEKU. *****

      Zawiera ona tabele z różnymi produktami ponad 200 pozycji, sklasyfikowane wg tzw. INDEKSU  ŻYWIENIOWEGO  TJ. IŻ  PRODUKTU. My wybieramy tabele tzw. zalecane i dozwolone. Wykluczamy produkty tzw. zakazane. Zaczynamy wtedy dopiero, opanowywać nasz cukier. W rozdziale R35, zamieszczono kompendium wiedzy nt: afrodyzjaki, seks, hormony, testosteron.

       

      DO  MOMENTU,  GDY  CHORY  NA  CUKRZYCĘ,  NIE ZAPOZNA  SIĘ  Z  JAKOŚCIĄ  WĘGLOWODANÓW,  TJ.  Z  NISKIMI  WĘGLOWODANAMI:

      Nie będzie w stanie dobrać właściwej dawki insuliny. Powinien, co oczywiste, dostosować swoją dietę do tabel z w/w węglowodanami. Jest oto tak: 1. Dawka insuliny zbyt duża, to mamy niedocukrzenie. 2. Dawka insuliny za mała, to mamy zbyt wysoki poziom cukru we krwi po spożyciu.

       

      PUENTA:

      Stosujemy niestety dawki insuliny na węch, na czucie, wg przypuszczeń. Jaki wynik: wytwarzamy takie cukrzycowe lotto, na chybił trafił, z szalejącymi cukrami w roli głównej.

       

      W  CUKRZYCY  BARDZO  POMAGA  DOSTOSOWANIE  DIETY  DO  TZW.  NISKICH  WĘGLOWODANÓW:

      I nie chodzi bynajmniej o ilość, czy o fakt, że są to cukry proste lub złożone. Chodzi o pełną wiedzę, czyli o to, aby móc klasyfikować węglowodany wg wzrostu poziomu cukru jaki powodują we krwi po spożyciu. Nie uwzględniają tego wymienniki ww węglowodanowe, które pokazują wyłącznie ilości węglowodanów jako ilości, a nie uwzględniają jakości.

       

      STĄD  TE  TZW.  SZALEJĄCE  CUKRY!

       

      KOD  7  TJ.  BIAŁKA,  TŁUSZCZE,  WĘGLOWODANY,  WITAMINY,  SKŁADNIKI  MINERALNE,  BŁONNIK,  WODA:

      Wymienione substancje są niezbędne do tego, by nasz organizm funkcjonował prawidłowo, komórki odpowiednio się tworzyły i regenerowały, w przeciwnym bowiem razie nowo powstające, są coraz gorszej jakości, w wyniku czego dochodzi najpierw do dolegliwości, następnie do rozlicznych chorób, szybkiej starości, aż w końcu do przedwczesnej śmierci. Długość życia komórek jest zróżnicowana np. leukocyty (białe krwinki) żyją około 10 dni, niektóre kubki smakowe na języku tylko kilka godzin, komórki mięśni kilka miesięcy, a komórki kości żyją aż 7-8 lat. W naszym organizmie następuje ciągły proces odnawiania się, czyli odbudowy. Aby mógł on przebiegać racjonalnie, musi być dostarczony materiał do budowy tychże komórek. Materiałem są oczywiście związki pokarmowe i składniki odżywcze, pozyskiwane przez nasz organizm wraz ze zjadanym pożywieniem.

       

      CHLEB  TYPU  KR-IRL,  JEST  W  CHWILI  OBECNEJ  NAJBARDZIEJ  WARTOŚCIOWYM  PRODUKTEM  ŻYWIENIOWYM  DLA  CZŁOWIEKA  NA  PLANECIE  ZIEMIA:

      80% Energii (niskie węglowodany), antyotyłościowy (bardzo syci), antycukrzycowy (poziom cukru do 26% wzrostu). W całych swoich dziejach ludzkość (7 mld), nie stworzyła dotąd tak wartościowego i biologicznie wzorcowego produktu żywieniowego.


      W  ODŻYWIANIU  PODSTAWOWYM  ZAŁOŻENIEM  JEST  TO  CO  JEMY,  A  NIE  O  KTÓREJ  GODZINIE  I  W  JAKICH  PORCJACH:

      Organizm zakodowany jest genetycznie tak, aby oddziaływać na spożyty produkt żywnościowy adekwatnie co do składu tego produktu i wobec którego poszczególne narządy organizmu wykonują; zaprogramowane ewolucyjnym życiem na Ziemi reakcje (wyuczone przez miliony lat). Nieistotnym czynnikiem jest godzina, a pomniejszym ilość spożywanego pokarmu: liczy się zawsze skład pierwiastkowy „produktu” zjedzonego przez człowieka. Wszystkie czynniki inne niż skład mają znaczenia drugorzędne i można je nawet wstępnie pominąć. P. S. Pora spożywania posiłków nie jest istotna, a ich objętość powinna być uzależniona od indywidualnych potrzeb organizmu.

       

      KONKLUZJA  FINALNA:

      Ilość żywności należy bezwzględnie dostosować do trybu życia, czyli zapotrzebowania energetycznego własnego organizmu. Najistotniejszym stabilizatorem wyrównywania braków energii u człowieka jest bez wątpienia tzw. CHLEB  TYPU  KR-IRL. Wskazana jest także zasadotwórcza cytryna ok. 2,5-4 sztuk / 24h. Sok z cytryny neutralizuje kwasowość soków trawiennych pustego żołądka zmniejszając łaknienie.

       

      R E F L E K S J A:

      INDEKS  ŻYWIENIOWY, a; INDEKS  GLIKEMICZNY, to dwa różne spojrzenia na realia przyrodnicze. ; to identyfikacja ewolucyjnych dokonań przyrody, czyli sfera faktów. IG; to wirtualne poglądy, dezinformacja, obłuda i biznes.

       

      TABELE  PRODUKTÓW  WG  TZW.  INDEKSU  ŻYWIENIOWEGO  TJ. IŻ  PRODUKTU:

      Pomogą nam we właściwej ocenie, przy realnym doborze pokarmów dla nas biologicznie prawidłowych. Należy także wykluczyć ze swojego jadłospisu węglowodany niezdrowe dla człowieka (zbyt wysoko podnoszą poziom cukru po spożyciu nadwyrężając trzustkę) a więc: WYSOKIE  WĘGLOWODANY  TJ. OD  26.01%  WZROSTU. 

       

      NISKIE  WĘGLOWODANY,  ZNAJDUJĄ  SIĘ  NA  STRONIE: *****

      Skrót adresu strony w Internecie: INSTYTUTIRL.

      ADRES: http://www.instytutirl.com.pl/

       

      INSTYTUT naukowo-badawczy im. Prof. Ryszarda Lorenca w Krakowie. Dr inż. Jarosław MICHAŁ, telefon:  12 353 18 75, telefon/fax:  12 358 77 30.  Info: INSTYTUT  IRL  KRAKÓW (Pn.-Pt. 10:00-17:00).

       

      ARTYKUŁ  JEST  OCZYWIŚCIE  DO  WOLNEGO  WYKORZYSTANIA:

      Proszę tylko zauważyć, że treści w tym artykule stanowią identyfikację zjawisk, które są wyewoluowane przez przyrodę, i każdy może sobie prawdy te potwierdzić. Wartość stanowią wyniki badań laboratoryjnych, a nie puste ciągle powtarzane frazesy, nieprawdy biologiczne, czyli zwyczajnie pospolite kłamstwa. Chodzi też o to, że stale mówimy o rozszerzaniu się chorób tzw. plaga otyłości oraz plaga cukrzycy typu 2, jako o chorobach cywilizacyjnych.

       

      DLA  NAS  TJ.  IRL  KRAKÓW,  OKREŚLENIE  CYWILIZACJA  WIĄŻE  SIĘ  Z  PODAWANIEM  LUDZIOM  WIEDZY,  PRAWDZIWEJ  I  JASNEJ:

      Oraz łatwej do potwierdzenia. Dopiero wtedy mówimy o cywilizacji, jako o pojęciu, bo samo słowo powtarzane wielokrotnie bez merytorycznych wyjaśnień nic nie uszczegóławia, a raczej utrudnia precyzyjną i logiczną ocenę prawd biologicznych. 

       

      MOTTO:

      Mądrość człowieka polega na respektowaniu dokonań przyrody i nie zmienianiu jej zasad. Moją intencją jest przekazać tę wiedzę, ponieważ swoje własne życie realizujemy tu i teraz. Autorem przedstawionego artykułu jest; Dr inż. Jarosław MICHAŁ, konsultant INSTYTUTU  IRL  KRAKÓW.

       

      Powyższe treści dzięki uprzejmości autora, zamieścił/a:  jw.

      P. S. Od siebie tylko dodam, że te proste zasady zwyczajnie działają. Polecam i  pozdrawiam Wszystkich, zwłaszcza Tych z cukrzycą typu 2.


      50.TEMAT.

      ENGLISH  VERSION: http://www.instytutirl.com.pl/index9.php

       

      _________________________________________________________________________________________________

      Szczegóły wpisu

      Komentarze:
      (0)
      Tagi:
      Autor(ka):
      milenasosna
      Czas publikacji:
      niedziela, 04 sierpnia 2013 15:26