Wpis

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

CUKRZYCA TYPU 2, WĘGLOWODANY PROSTE, CUKIER, NOWOTWÓR. RAK TRZUSTKI. INDEKS GLIKEMICZNY, IG DLA WINA. PROFILAKTYKA. SENIOR.

_________________________________________________________________________________________________

WINO. ALKOHOL. ♥♥♥♥♥


BH.247.

MOTTO: WINO  PÓŁWYTRAWNE  I  WYTRAWNE, BIAŁE  ORAZ  CZERWONE, JEST  DOZWOLONE. *****


Z  WINEM,  Z  PUNKTU  DZIAŁANIA  ALKOHOLU  JEST  PODOBNIE,  JAK  Z  PIWEM:

Tzn. też na 24 h poraża. Odtoksycznienie następuje w sposób taki jak po spożyciu piwa. Z winem jednak masz oto tak: beczki w których przechowuje się wino, wcześniej tzn. przed napełnieniem beczki winem, wypełnia się kwasem np. siarkowym lub inną substancją silnie bakteriobójczą, celem nasączenia drewna beczki, aby nie rozwijały się w nim bakterie. Powoduje to zwyczajnie sytuację, pogarszającą toksyczność wina w stosunku do piwa, które jest mniej toksyczne.


TYGODNIK  TELE  TYDZIEŃ  NR  42,  Z  DNIA  18.10.2010.  STRONA  41,  PISZE:

Cyt. Wino nie zawsze smakuje tak samo. Okazało się, że producenci win poprawiają je sztucznymi aromatami i barwnikami, w butelkach pływają dębowe wiórki, które mają wskazywać na leżakowanie win w beczkach. Dodawane są też drożdże, żelatyna, mleko w proszku. Etykiety na butelkach nie zdradzają prawie niczego. Można dojść do wniosku, że wino, które pijemy nabiera smaku goryczy. (koniec cytatu) 

 

PUENTA:
Poznasz po sobie, że po wypiciu większej ilości wina, masz cięższą głowę i wolniej trzeźwiejesz niż, po wypiciu większej ilości piwa. Te fenomenalne wartości wina, przekładają się na większe konta bankowe właścicieli winnic. Ja wolę zjeść świeże winogrona i napić się czystej wódki, bo wtedy bilans strat dla organizmu jest najmniejszy. Odnośnie konsumpcji to ostatnie słowo, co oczywiste należy zawsze do naszego lekarza rodzinnego.

 

PAMIETAJ  JEDNAK, ŻE  PRZY  PROBLEMACH  Z  ODŻYWIANIEM,  PRZY  ZWALCZANIU  WSZELKICH  CHORÓB / OTYŁOŚCI,  RÓWNIEŻ  CUKRZYCY  TYPU  2:

Niezmiernie pomocne są tabele z produktami odpowiednio prozdrowotnie, odchudzająco sklasyfikowanymi wg tzw. INDEKSU  ŻYWIENIOWEGO  TJ. IŻ  PRODUKTU. Skuteczne i warto. Należy również wykluczyć ze swojego jadłospisu tzw. WYSOKIE  WĘGLOWODANY  TJ. OD  26.01% WZROSTU, niezdrowe dla człowieka. *****

 

KOD  7  TJ.  BIAŁKA,  TŁUSZCZE,  WĘGLOWODANY,  WITAMINY,  SKŁADNIKI  MINERALNE,  BŁONNIK,  WODA:

Wymienione substancje są niezbędne do tego, by nasz organizm funkcjonował prawidłowo, komórki odpowiednio się tworzyły i regenerowały, w przeciwnym bowiem razie nowo powstające, są coraz gorszej jakości, w wyniku czego dochodzi najpierw do dolegliwości, następnie do rozlicznych chorób, szybkiej starości, aż w końcu do przedwczesnej śmierci. Długość życia komórek jest zróżnicowana np. leukocyty (białe krwinki) żyją około 10 dni, niektóre kubki smakowe na języku tylko kilka godzin, komórki mięśni kilka miesięcy, a komórki kości żyją aż 7-8 lat. W naszym organizmie następuje ciągły proces odnawiania się, czyli odbudowy. Aby mógł on przebiegać racjonalnie, musi być dostarczony materiał do budowy tychże komórek. Materiałem są oczywiście związki pokarmowe i składniki odżywcze, pozyskiwane przez nasz organizm wraz ze zjadanym pożywieniem.

 

CHLEB  TYPU  KR-IRL,  JEST  W  CHWILI  OBECNEJ  NAJBARDZIEJ  WARTOŚCIOWYM  PRODUKTEM  ŻYWIENIOWYM  DLA  CZŁOWIEKA  NA  PLANECIE  ZIEMIA:

80% Energii (niskie węglowodany), antyotyłościowy (bardzo syci), antycukrzycowy (poziom cukru do 26% wzrostu). W całych swoich dziejach ludzkość (7 mld), nie stworzyła dotąd tak wartościowego i biologicznie wzorcowego produktu żywieniowego.


W  ODŻYWIANIU  PODSTAWOWYM  ZAŁOŻENIEM  JEST  TO  CO  JEMY,  A  NIE  O  KTÓREJ  GODZINIE  I  W  JAKICH  PORCJACH:

Organizm zakodowany jest genetycznie tak, aby oddziaływać na spożyty produkt żywnościowy adekwatnie co do składu tego produktu i wobec którego poszczególne narządy organizmu wykonują; zaprogramowane ewolucyjnym życiem na Ziemi reakcje (wyuczone przez miliony lat). Nieistotnym czynnikiem jest godzina, a pomniejszym ilość spożywanego pokarmu: liczy się zawsze skład pierwiastkowy „produktu” zjedzonego przez człowieka. Wszystkie czynniki inne niż skład mają znaczenia drugorzędne i można je nawet wstępnie pominąć. P. S. Pora spożywania posiłków nie jest istotna, a ich objętość powinna być uzależniona od indywidualnych potrzeb organizmu.

 

KONKLUZJA  FINALNA:

Ilość żywności należy bezwzględnie dostosować do trybu życia, czyli zapotrzebowania energetycznego własnego organizmu. Najistotniejszym stabilizatorem wyrównywania braków energii u człowieka jest bez wątpienia tzw. CHLEB  TYPU  KR-IRL. Wskazana jest także zasadotwórcza cytryna ok. 2,5-4 sztuk / 24h. Sok z cytryny neutralizuje kwasowość soków trawiennych pustego żołądka zmniejszając łaknienie.

 

R E F L E K S J A:

INDEKS  ŻYWIENIOWY, a; INDEKS  GLIKEMICZNY, to dwa różne spojrzenia na realia przyrodnicze. ; to identyfikacja ewolucyjnych dokonań przyrody, czyli sfera faktów. IG; to wirtualne poglądy, dezinformacja, obłuda i biznes.

 

ZOBACZ  TAKŻE; CUKRZYCA  TYPU  2, WG: IRL KRAKÓW. 

Książka, pt. PORADNIK  ŻYWIENIOWY  CZŁOWIEKA  W  XXI  WIEKU. *****

Wydanie (3): zaktualizowane i uzupełnione. 

Skrót adresu strony w Internecie: INSTYTUTIRL.

ADRES: http://www.instytutirl.com.pl/

 

BH.247.

ENGLISH  VERSION: http://www.instytutirl.com.pl/index9.php

 

_________________________________________________________________________________________________

Szczegóły wpisu

Tagi:
Autor(ka):
milenasosna
Czas publikacji:
poniedziałek, 19 sierpnia 2013 14:01

Polecane wpisy